پارتیشن

انواع شیشه مورد استفاده در پارتیشن اداری

شیشه پارتیشن اداری

پارتیشن های شیشه ای محصولاتی مناسب برای جداسازی محیط های کاری هستند. هر کدام از این محصولات دارای کاربردها و خواص ویژه ای هستند. شناخت انواع شیشه مورد استفاده در پارتیشن اداری به شما این امکان را می دهد که در زمان خرید تصمیمی مناسب و آگاهانه بگیرید. در این مقاله اطلاعات مفیدی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. شما عزیزان می توانید اطلاعات کافی در مورد پارتیشن شیشه ای و کاربردهایی که دارد، قیمت پارتیشن شیشه ای اداری را بدانید و اگر در مورد پارتیشن شیشه ای شک دارید می توانید از آمود ایده آریا مشاوره بگیرید.

 

 

پارتیشن اداری شیشه ای چیست؟

پارتیشن شیشه ای نوعی دیوار جداکننده مدرن، چرخشی و متحرک است که برای تقسیم یک فضای بزرگ به چند فضای کوچک اتاق مانند استفاده می شود. ساختار این مدل تقسیم بندی بسته به مدل از اجزای مختلفی تشکیل شده است. پانل های شیشه ای جزء مشترک تمام پارتیشن های اداری هستند.

اگر این پانل داخل یک قاب ساخته شده از آلومینیوم یا فولاد باشد. این ترکیب را پارتیشن شیشه ای فریم دار می نامند. اما اگر از فریم در تولید محصول استفاده نشود; خروجی کارخانه محصولی به نام پارتیشن اداری فریم لس است. عایق صدا و انتقال نور مهمترین ویژگی مشترک تمامی پارتیشن های اداری شیشه ای است.

 

انواع شیشه مورد استفاده در پارتیشن اداری

آشنایی با شیشه پارتیشن اداری

شیشه پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد. یکی از انواع شیشه پارتیشن اداری شیشه سکوریت است که در ساخت پارتیشن اداری کاربرد دارد. این نوع شیشه یکی از پرمصرف ترین انواع شیشه در پارتیشن اداری می باشد و به دلیل ضخامت بالا عایق خوبی می باشد. هر لیوان مزایای خود را دارد که در این مقاله به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

شیشه تک جداره

شیشه های پارتیشن تک جداره در اندازه ها و ضخامت های مختلف تولید می شوند و دید بهتری نسبت به شیشه های دیگر فراهم می کنند. از این نوع شیشه می توان برای تولید پارتیشن فریم دار و  فریم لس استفاده کرد. با استفاده از این نوع شیشه، نور محیط و دامنه دید افزایش می یابد.

شیشه دوجداره

محدوده دید و عملکرد  شیشه مناسب پارتیشن دوجداره مشابه شیشه های تک جداره است با این تفاوت که این نوع شیشه ها عایق صوتی بهتری دارند و در محیط های شلوغ برای کاهش آلودگی صوتی بهتر عمل می کنند. با این نوع شیشه می توانید فقط پارتیشن با فریم تولید کنید.

شیشه تریپلکس

شیشه تریپلکس نوعی شیشه پارتیشن اداری است که از چند لایه تشکیل شده است. ضخامت این بطری ها بین 8 تا 40 میلی متر است و نسبت به شیشه های دیگر از دوام و ایمنی بیشتری برخوردار هستند.

شیشه مات

این شیشه سطحی مات دارد و بیشتر برای کاهش دید در یک مقطع استفاده می شود. این شیشه بیشتر برای اتاق های اداری و اتاق جلسات خصوصی که نیاز به فضای خصوصی دارند استفاده می شود.

پارتیشن شیشه ای

شیشه رنگی

این نوع شیشه بر اساس تکنولوژی استاندارد و با افزودن رنگ به شیشه تولید می شود. در این شیشه ها سایه یکنواختی در سرتاسر شیشه وجود دارد و در نتیجه بازتاب و عبور نور کاهش می یابد. در بین انواع شیشه پارتیشن اداری، ویترای محیط را زیبا می کند و به راحتی با سایر دکوراسیون ها ترکیب می شود.

شیشه لمینت

نوع دیگری از شیشه های سکوریت اداری، شیشه های لمینت هستند که با فشار زیاد گرم می شوند. این نوع شیشه در ضخامت های مختلفی ساخته می شود و به دلیل وجود یک لایه پلاستیکی با خاصیت انعطاف پذیری در بین لایه های آن، علاوه بر ایمن بودن، خاصیت نشکن دارد. اگر ضربه محکمی به این لیوان وارد شود ممکن است شیشه بشکند اما تکه های آن در جای خود باقی می ماند و نمی افتد.

 

پارتیشن شیشه ای

 

بهترین شیشه پارتیشن چیست؟

انتخاب شیشه مناسب برای پارتیشن شیشه ای در شرکت ها، شفاف یا مات، آجدار یا بافت دار، نیاز به بررسی دقیق دارد. اگر می خواهید برای قاب ایجاد شده حریم خصوصی ایجاد کنید و از کیفیت آن کاسته نشود، شیشه آجدار را انتخاب کنید. معمولا از شیشه های مات در پارتیشن های شیشه ای در خانه ها اجتناب می شود زیرا بسیار رایج به نظر می رسد.

شیشه فلوت توسط طراحان داخلی پیشنهاد می شود که هر روز بیشتر برای اتاق مهمان در منازل مسکونی مناسب است. استفاده از پارتیشن های شیشه ای در شرکت ها راهی عالی برای به حداکثر رساندن نور طبیعی و در عین حال افزودن بافت به اتاقی است که نیاز به جداسازی و طراحی دکوراسیون اداری مدرن دارد. شیشه آینه یکی دیگر از گزینه هایی است که از طریق پنل های شیشه ای آینه ای در خانه ها توهم فضای اضافی ایجاد می کند.

از این نوع شیشه می توان برای ایجاد فضاهای نشیمن جداگانه با حریم خصوصی بیشتر استفاده کرد که آن را برای ایجاد یک دفتر کار خانگی یا مطالعه ایده آل می کند.

 

نتیجه

در انتخاب شیشه پارتیشن اداری باید به مواردی مانند کاهش صدا و ایجاد فضایی راحت برای کارمندان توجه کرد. پنجره های دو جداره انتخاب خوبی برای محیط های اداری هستند. زیرا به دلیل عایق بودن صدا فضایی آرام را برای کار کارکنان فراهم می کند، علاوه بر آن مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل های مختلف شیشه پارتیشن و همچنین خرید انواع شیشه پارتیشن اداری می توانید به نظرات مراجعه کرده و از کارشناسان مجرب ما در آمود ایده آریا کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *