فایل اداری

ویژگی و کاربرد انواع فایل اداری

انواع فایل اداری

یکی از ابزارهایی  که شرکت ها و دفاتر برای نگهداری و سازماندهی فایل ها و اسناد از آن استفاده می کنند از انواع فایل اداری می باشد. داشتن فایل اداری باعث نظم در شرکت شما می شود و همچنین زیبایی خاصی به فضای اداری می بخشد. این محصول اغلب در اندازه ها و رنگ های مختلف تولید می شود و افراد با توجه به نیاز و سلیقه خود آن را تهیه می کنند.

 

مزایا و ویژگی فایل اداری

همانطور که گفتیم فایل اداری ابزاری است که علاوه بر نگهداری و سازماندهی فایل ها، محیط اداری را نیز زیبا می کند. پس در هنگام خرید این محصول دقت کنید که رنگ فایل با رنگ محیط اداری شما همخوانی داشته باشد و چون فایل هایی هستند که گاهی سنگین هستند سعی کنید فایلی با کیفیت و مقاومت بالا تهیه کنید.

 

فرض کنید قرار است یک جلسه کاری مهم برای ارائه یک پروژه مهم داشته باشید. مطمئناً، این جلسه می تواند اعتبار ویژه ای به تیم شما بدهد. شک نکنید فردی که به عنوان نماینده برای مذاکره به شرکت شما آمده است، عوامل مختلفی برای شروع همکاری در ذهن دارد. یکی از موارد تاثیرگذار معیارها در تصمیم گیری، نظم و انضباط کارکنان مشاهده انواع فایل اداری خواهد بود.

 

قیمت فایل اداری

 

نکته ای که در مورد فایل های اداری باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید تنوع رنگ و طرح فایل های اداری است. رنگ و طرح هر فایل نقش مهمی در زیبایی میز شما دارد. تنوع طرح و رنگ بندی کلاف از جمله نکاتی است که عموماً در محصولات آماده موجود در بازار اهمیت چندانی ندارد.

برای درک این مشکل ما در شرکت آمود ایده آریا تمام تلاش خود را برای تولید فایل و کمد اداری در طرح ها و رنگ های مختلف به کار بسته ایم تا در زیباسازی و توسعه کسب و کار شما سهیم یا شریک باشیم. حتی اگر طرح و رنگ مورد نظر خود را پیدا نکردید، نگران نباشید. طرح و رنگ مورد نیاز را دقیقا مطابق درخواست شما آماده می کنیم.

در اینجا مزایای کلی استفاده از انواع فایل اداری وجود دارد:

 

  • این کابینت ها می توانند اسناد زیادی را بدون اشغال فضای زیادی در خود جای دهند.
  • پوشه ها و فایل ها به راحتی ذخیره و سازماندهی می شوند و بازیابی اسناد را آسان می کند که به بهره وری اداری کمک می کند.
  • امکان ذخیره همه فایل ها در یک مکان می تواند به کاهش از دست رفتن اطلاعات تجاری کمک کند.
  • شرکت ها همچنین می توانند با انتخاب واحدهای محصور و مقاوم در برابر آتش، امنیت فایل های موجود در فایل ها را بهبود بخشند.
  • این کمدها دارای انواع مختلفی از قفل هستند که می توانند امنیت اطلاعات محرمانه ذخیره شده در آن ها را افزایش دهند.

همچنین میتوانید جهت مشاهده صندلی و مبلمان اداری نیز از ما مشاوره بگیرید.

انواع فایل اداری

 

شما موارد زیاد از انواع فایل اداری برای انتخاب دارید، بنابراین وقتی شروع به مقایسه می کنید، به خاطر داشته باشید که هیچ نوع دیگری بهتر از بقیه نیست. همه چیز در مورد آنچه شما نیاز دارید است.

فایل های اداری جانبی

معمولا در محیط های اداری بزرگ، فایل های بایگانی جانبی را می بینید، زیرا دارای کشوهای متعدد هستند و می توانند اسناد بیشتری را در خود جای دهند. آنها اغلب دارای ویژگی های ایمنی ضد پیچ ​​و تاب هستند تا اطمینان حاصل شود که می توانید کشوها را به طور کامل بدون برداشتن فایل از دیوار بیرون بکشید. کمد های جانبی به شما امکان می‌دهند فایل‌ها را از یک طرف به طرف دیگر سازماندهی کنید.

دکوراسیون اداری

کمد فایل اداری عمودی

کمد فایل های عمودی فضای کمتری را برای دیوار اشغال می کنند که می تواند عامل مهمی در یک دفتر کوچکتر باشد.اگرچه می توانند کشوهای زیادی را در خود جای دهند، اما معمولا به اندازه یک کمد فایل جانبی فضای زیادی ندارند. کشوها معمولا باریکتر هستند و پوشه هایی به اندازه حرف را در خود نگه می دارند و می توانید فایل ها را از جلو به عقب مرتب کنید. به احتمال زیاد فایل اداری عمودی را در دفاتر خانگی یا فضاهای کاری کوچکتر پیدا خواهید کرد.

 

فایل اداری سیار

فایل اداری سیار دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. آنها به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل می شوند و برای افرادی که در یک مکان نمی مانند اما همیشه نیاز به دسترسی به فایل ها دارند عالی هستند. به هر حال آنها معمولاً نسبتاً کوچک هستند، در هر صورت میدانید که تکان دادن یک جسم 230 کیلوگرمی دقیقاً به فاکتور راحتی نمی‌افزاید، و اغلب آنها را زیر میزها قرار می‌دهند تا از سر راهشان جلوگیری کنند.

 

فایل‌های اداری مسطح

یک کمد فایل مسطح در دسته‌بندی کمتر رایج انواع فایل‌ اداری قرار می‌گیرد. چیزهایی مانند نقاشی‌هایی را که به‌خوبی در فایل‌های معمولی قرار نمی‌گیرند، در یک سری سینی‌های مسطح و کم عمق که روی هم قرار می‌گیرند، نگه می‌دارد. این نوع کمد از نظر کمیت چندان قابل استفاده نیست، اما اگر به دنبال گزینه ای برای ذخیره اقلام و فایل هایی با اشکال یا اندازه های عجیب و غریب هستید، ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

 

جهت مشاوره رایگان در ارتباط با قیمت و نصب پارتیشن با متخصصین ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *